Nou dames,
ik weet het ff niet meer hoor. Heb nog steeds krampen met vlagen, en vandaag was ik in
de stad en ik werd opeens niet lekker. Ik werd heel erg misselijk en trilde helemaal. Toen ben ik
maar rustig naar huis gegaan en heb wat gegeten maar toen ging het niet over.
Ik ben nu nog steeds een beetje misselijk en krijg hoofdpijn. Net ging ik naar de wc,
en had ik een heel klein sliertje bloed met afvegen. Normaal gesproken laat mijn
ongesteldheid dan niet meer lang op zich wachten..
Het is dus een beetje tegenstrijdig. Aan de ene kant krampen en vanmiddag dus een mini
streepje bloed op het papiertje, aan de andere kant misselijk moe en trillerig.
Ik wacht het maar rustig af..
Liefs Daisy
reacties (0)