Beetje vreemd

Nou dames,

ik weet het ff niet meer hoor. Heb nog steeds krampen met vlagen, en vandaag was ik in 
de stad en ik werd opeens niet lekker. Ik werd heel erg misselijk en trilde helemaal. Toen ben ik 
maar rustig naar huis gegaan en heb wat gegeten maar toen ging het niet over.
Ik ben nu nog steeds een beetje misselijk en krijg hoofdpijn. Net ging ik naar de wc,
en had ik een heel klein sliertje bloed met afvegen. Normaal gesproken laat mijn 
ongesteldheid dan niet meer lang op zich wachten.. 

Het is dus een beetje tegenstrijdig. Aan de ene kant krampen en vanmiddag dus een mini
streepje bloed op het papiertje, aan de andere kant misselijk moe en trillerig.

Ik wacht het maar rustig af..

Liefs Daisy

518 x gelezen, 0

reacties (0)


  • koosje9

    ik hoop dat het niet door zet super spannend ik duim voor je

  • mariamama

    oh wat onzeker allemaal succs met wachten meid!

  • Little.Love

    Hee meid! Ik had toen ik net zwanger was ook krampen, anders als normale menstruatiekrampen. Misschien ben je toch zwanger! Heb je toevallig sex gehad de dag voor je rode sliertje? en anders zou innesteling ook goed kunnen! Ik ben benieuwd!

  • bimi

    Goeiemorgen Daisy !!
    En, heeft het doorgezet of nog steeds niet??

  • starry80

    misschien innesteling? kan ook hé meis, nou ik hoop dat het bij dat sliertje blijft... voel je je al n beetje beter ondertussen? knuffel x